- Product Design and Development Methodologies vs. Multimedia Systems Development Methodologies: an approximation from the foundations of their disciplines
- Statistical HOG on Multi-temporal Depth Motion Maps Approach for Human Action Recognition
- The quest for a better tailoring of gameful design: An analysis of player type preferences
- Visualización de rayos cósmicos mediante técnicas 3D y de realidad aumentada
- Propuesta y evolución multidimensional de una metáfora visual para facilitar el aprendizaje de la programación
- Proto-patrones de diseño para mejorar la interacción en videojuegos de personas con ceguera del color
- Generación automática de interfaces de usuario para sistemas CSCL: una propuesta de Desarrollo Dirigida por Modelos con tecnología Eclipse
- Persuasive games in Interactive Spaces: The Hidden Treasure Game
- Teaching to program without the use of tics: sharing experiences on the design of a board game
- Reconocimiento automático de ejercicios realizados por supervivientes de ictus para mejorar la rehabilitación remota
- Tailored information dashboards: A systematic mapping of the literature
- Generación Z y Fortnite : Nuevos Paradigmas Éticos de Diseño de Videojuegos
- Do Low Cost Virtual Reality Devices Support Learning Acquisition?
- Del Diseño Centrado en el Usuario al Diseño para la Vida
- Análisis de Accesibilidad en Interfaces de Placas de Cocción
- Engaging Users with an AR Pervasive Game for Personal Urban Awareness
- Expert-based Assessment of an Augmentative and Alternative Communication Tool
- Reconociendo Roles de Equipo en Interacciones Colaborativas
- Comparative analysis of preprocessing tasks over social media texts in Spanish
- Análisis de experiencias con objetos activos en actividades educativas basadas en interacción tangible
- UML2App: Avanzando en la generación automática de interfaces de usuario para dispositivos móviles
- A Method for Analyzing the Quality-in-Use in Collaborative Contexts
- A Wearable System for Path Finding to Assist Elderly People in an Indoor Environment
- Gráficos estadísticos accesibles para personas con baja visión y visión cromática deficiente
- Analyzing the performance of ASR systems:The effects of noise, distance to the device, age and gender
- Smart Home: Multimodal interaction for control of home devices
- Designing Visual Interfaces to Support Voice Input: The case of a TV Application to request help in daily life tasks
- Developing Handwriting Skills in Children with Dyspraxia: A Gestural User Interface-based approach
- Reconocimiento de emociones en video y audio mediante el uso de técnicas de Inteligencia Artificial
- EmoTEA: Teaching Children with Autism Spectrum Disorder to Identify and Express Emotions
- Erik Aranburu, Ganix Lasa and Jon Kepa Gerrikagoitia. HEMEI: nueva herramienta de evaluación de la experiencia de usuario para las interfaces humano-máquina